سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرامیک کف مات یا براق، کدام بهتر است؟

انتخاب سرامیک کف و کاشی

سرامیک براق بازتاب و جلوه نور بسیار خوبی دارد و باعث می شود خانه لوکس تر به نظر برسد. اگر فضای خالی از فرش و قالیچه خانه تان زیاد است بهتر است از این نوع کفپوش استفاده کنید تا زیبایی بیشتری به دکوراسیون منزل شما ببخشد.

راهنمای انتخاب بهترین سرامیک کف

سرامیک کف امروزه به عنوان یک کفپوش متنوع و زیبا مطرح می باشد و در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی مورد توجه طراحان دکوراسیون قرار می گیرد. برای انتخاب سرامیک کف باید مولفه های گوناگونی را در نظر گرفت، نوع مکانی که می خواهیم برای آن سرامیک انتخاب کنیم، میزان نور محیط، میزان رطوبت محیط، دمای محیط، رنگ های به کار رفته در محیط همگی از مولفه های موثر در انتخاب سرامیک کف می باشند. به همین سبب راهنمای انتخاب سرامیک کف پذیرایی، کف حمام، کف دستشویی و کف آشپزخانه به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می گیرد.

 

سنگ مرمر

سنگ مرمر نیز در دسته‌بندی انواع کاشی و سرامیک کف قرار دارد که قابلیت شستشو دارد و همچنین دوام بسیار بالایی دارد و یک گزینه ایده‌آل برای کفپوش اتاق‌ها است. البته این سنگ بسیار گرانقیمت است اما زیبایی منحصر به فردی دارد. سنگ مرمر به علت لکه پذیری سریع در محیط بیرون از خانه استفاده نمی‌شود و فقط در فضاهای داخلی کاربرد دارد.

 

سرامیک کف چه رنگی خوب است؟

برای انتخاب رنگ سرامیک کف پذیرایی و به طور کلی انتخاب انواع سرامیک کف برای خانه توجه به متراژ و میزان کوچکی یا بزرگی فضا بسیار مهم است. چرا که رنگ سرامیک کف خانه نقش تعیین کننده ای در بزرگ نمایی یا کوچک‌نمایی آن دارد.

 

به طور کلی بهتر است که برای فضاهای کوچک از انواع سرامیک رنگ روشن استفاده کنید. اگر فضای پذیرایی تان به حد کافی بزرگ است می‌توانید با خیال راحت به سراغ رنگ های تیره تر نیز بروید.

 

طیف های مختلف رنگ قهوه ای از جمله رایج ترین رنگ ها برای سرامیک کف هستند. سرامیک طرح پارکت را نیز می توان در این دسته قرار داد. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این طرح و رنگ این است که به راحتی می توان وسایل مختلف خانه را در کنار آن ست نمود. همچنین رنگ های کرم، نخودی و سفید نیز به همین دلیل از جمله رنگ های پر طرفدار در انتخاب سرامیک کف هستند.

 

سرامیک کف,سرامیک کف چه رنگی خوبه

بهترین سرامیک کف پذیرایی

 

بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی

سرامیک کف پذیرایی دارای طرح های شیک و متنوعی هستند و در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند. سرامیک ها با رنگ روشن برای اتاق های پذیرایی با متراژ کوچک مناسب هستند و باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضای پذیرایی می شوند. اگر فضای پذیرایی منزل شما بزرگ است می توانید از انواع سرامیک ها با رنگ روشن و تیره در فضای پذیرایی منزل خود استفاده کنید. سرامیک ها با رنگ های تیره دیرتر از سرامیک ها با رنگ های روشن و سفید کثیف می شوند.

https://www.beytoote.com/mode/decor/ceramic1-matte-glossy1.html