سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود مستقیم از یوتیوب بدون نرم افزار

نحوه دانلود ویدیو از یوتیوب

گاهی اوقات به تماشای آفلاین و بدون اینترنت ویدیوهای یوتیوب بیچارگی داریم. ما در این پست چند دستورکار ساده را برای دانلود ویدیو از یوتیوب جاسازی کرده ایم که با تعقیب کردن آن ها می توانید ویدیوهای باره عقیده خویش را در رایانه و گوشی آیفون یا اندرویدی خود دانلود کنید.

 

 

خود YouTube بعضی از ابزارهای مجانی را برای این کار فراهم می کند و در ضمن برخی نرم ادوات و برای دیدن دانلود مستقیم از یوتیوب بدون نرم افزار در آوش تک اینجا کلیک کنید. سایت های جانبی نیز برای این پیشه هستی دارد که می توانید از آنها نیز کاربرد کنید.

 

شما می توانید ویدیوهای یوتیوب را هم به صورت سر راست و هم به صورت غیر مستقیم (برنامه های سوم شخص) دانلود کنید. در شیوه مستقیم شما بدون هیچ نرم افزار دیگری و تنها با به کارگیری خویش نرم انگیزه ها یوتیوب قادر خواهید بود ویدیوی مورد علاقه خود را دانلود کنید. در این شیوه به علت رعایت حقوق کپی رایت، ویدیوهای دانلود شده در نگارخانه اندوخته نخواهند شد و در ضمن شما نمی توانید آن ها را به دستگاه انتقال دهید.

 

در طریق غیرمستقیم ما قانون کپی رایت را با نرم افزارهای شخص ثالث بعید می زنیم و می توانیم هم ویدیوها را در حافظه گوشی یا لپ تاپ ذخیره کنیم هم آن ها را با دستگاه های سایر به اشتراک بگذاریم.

 

دانلود ویدیو از یوتیوب

دانلود ویدیو از یوتیوب

دانلود غیرمستقیم ویدیوهای یوتیوب در گوشی و کامپیوتر

استفاده از نرم افزارهای جانبی

نصب 4K Video Downloader در ویندوز

در این شیوه از یک برنامه دسکتاپ سرشناس به 4K Video Downloader بهره‌گیری می کنیم. نسخه رایگان این نرم انگیزه ها امکان دانلود فیلم های تنهایی با کیفیت های قابل تنظیم لغایت 4K و حمایت از فیلم های سه بعدی و 360 درجه را دارد. می توانید زیرنویس ها را دانلود کنید و حتی توانا است از راه لینک های تعبیه شده این شغل را سپریدن دهد.

 

برای دانلود ویدیو از یوتیوب با این روش، فقط کافی است به صفحه ویدیوی یوتیوبی که می خواهید آن را دانلود کنید بروید و URL آن را از نوار آدرس بالای پنجره مرورگر خود کپی کنید.

 

دانلود ویدیو از یوتیوب

 

برنامه 4K Video Downloader را که اخیر نصب کرده اید باز کنید. دیگر نیازی به چسباندن دستی در URL ندارید – کافی است روی دکمه Paste Link در زاویه سمت چپ بالای نوار لیست کلیک کنید و نرم اسباب آدرس اینترنتی را از کلیپ بورد شما می گیرد.

 

دانلود ویدیو از یوتیوب

 

پس از سپریدن رسیدگی فیلم ، به شما گزینه های مختلفی برای کیفیت فیلم و فرمت دیتا می شود. وانگهی می توانید مکان دانلود ویدیو را تنظیم کنید. پروا داشته باشید که ویدیویی که از نرم انگیزه ها گرفته می شود بر پای بست، آدرس IP شما باشد ، نه به URL ای که وارد میکنید.دانلود ویدیو از یوتیوب

 

پس از گزینش گزینه های مورد نظر خود ، تنها بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

 

نصب Tubemate در اندروید

در مرورگر وب Android خویش به ساید. Tubemate یک برنامه رایگان است که به شما امکان می دهد فیلم های YouTube را در گوشی اندرویدی خویش دانلود کنید. این برنامه در فروشگاه گوگل در دسترس نیست ، اما می توانید فایل APK را بارگیری کرده و به چهره دستی نصب کنید.

 

پس از دانلود و نصب این برنامه، آن را اجرا کنید. ویدیویی که هدف دانلود آن را دارید باز کنید. روی آیکون پیکان قرمز ضربه بزنید که در گوشه پایین سمت راست صفحه است. لیستی از گزینه های دانلود برای این فیلم نمایش داده می شود. رزولوشن و فرمت دلخواه برای دانلود را گزینش و روی آن بزنید.

 

دانلود ویدیو از یوتیوب

دانلود ویدیو از یوتیوب

پس از دانلود این ویدئو ، می توانید آن را در گالری  خویش نگریستن کنید.یز بدی را نصب نمی کنند ، اما در دانلود چیزهای اضافی فریب نخورید.

 

نصب Documents by Readdle در آیفون یا آی پد

برای دانلود ویدیوهای یوتیوب در آیفون به چهره غیر مستقیم و به کمک نرم افزارهای سوم شخص، ما از نرم انگیزه ها Documents by Readdle بهره‌گیری می کنیم.

 

در پیش درآمد این برنامه را از اپ استور دانلود و نصب کنید.

 

دانلود ویدیو از یوتیوب

 

سپس یوتیوب را اجرا و ویدیویی که هدف دانلود آن را دارید باز کنید. روی آیکون Share کلیک کنید. بعضی از گزینه های اشتراک گذاری ظاهر می شوند. روی Copy link کلیک کنید تا لینک کپی شود.

 

دانلود ویدیو از یوتیوب

دانلود ویدیو از یوتیوب

حالا وارد نرم اسباب Documents شوید و روی مظهر قطب ظاهر ضربه بزنید که در گوشه پایین سمت راست صفحه قرار دارد. این کار یک مرورگر وب را مفتوح می کند.

 

 

 

سپس به سایت

 

 

 

پس از باز شدن سایت، بر روی Youtube Video Converter بزنید و اکنون که لینک کپی شده را در کادر مشخص شده Paste کنید و بر روی دکمه آبی رنگ Download Now کلیک کنید.

 

دانلود ویدیو از یوتیوب

 

فرمت دانلود را گزینش کنید. برای به دست آوردن بالاترین کیفیت ، روی Best Download کنار ویدیو کلیک کنید. برای انتخاب فایل با کیفیت زیر تر، روی دانلود دیگر گزینه ها کلیک کنید. سپس فایل دانلود خواهد شد و می توانید آن را تماشا کنید.

 

دانلود ویدیو از یوتیوب

 

استفاده از سایت در اینجا هم به کمک یک سایت سوم شخص به دانلود ویدیوهای یوتیوب می پردازیم. تنها تفاوتی که این شیوه با قسمت بالا دارد، تفاوت در سرعت اتمام کار است. در این طریق سریع تر به دانلود ویدیو های یوتیوب می پردازیم.

 

برای شروع، به ویدیویی که می خواهید دانلود کنید بروید. پس از انتخاب ویدیو آن را توزیع کنید. به نوار آدرس ویدیو بروید. بر روی آدرس ویدیو که در نوار بالای پنجره مرورگر قرار دارد کلیک کنید ، سپس واژه vd قبل از سرنوشت youtube را در آدرس اضافه کنید و سپس اینتر را از روی کیبورد تنگنا دهید ، منتظر تغییر صفحه وب باشید ، این شغل شما را مستقیماً به تارنما VDY منتقل می کند.

 

دانلود ویدیو از یوتیوب

 

سپس ویدیو را به راحتی با کیفیت مد نظر دانلود کنید.

 

دانلود ویدیو از یوتیوب

 

استفاده از تلگرام برای دانلود ویدیو های یوتیوب

با توجه به طیف گسترده کاربران ایرانی تلگرام، خوشبختانه امکان دانلود ویدیوهای یوتیوب به کمک این پیام رسان نیز هستی دارد.

 

برای این شغل ما از ربات  utubebot@ در تلگرام کاربرد می کنیم. وارد ربات شوید و آن را start بزنید.

 

سپس یوتیوب را اجرا و ویدیویی که منظور دانلود آن را دارید باز کنید. روی آیکون Share کلیک کنید. بعضی از گزینه های اشتراک گذاری نما می شوند. روی Copy link کلیک کنید الی لینک کپی شود.

 

دانلود ویدیو از یوتیوب