سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت سایت وردپرس

راهنمای انتخاب طراحی سایت فروشگاهی یا شرکتی

یکی از مهمترین سوالات کاربران در هنگام مشاهده جدول تعرفه طراحی سایت  ، برگزیدن نوع شرکتی یا فروشگاهی بودن سایت است. در ادامه توضیحاتی را برای راحت شدن انتخاب کاربران در این مقوله ارائه خواهیم کرد.

 

 

 

من چه موقع باید طراحی سایت فروشگاهی را گزینش کنم؟

فروش محصولات فیزیکی

فروش محصولات دیجیتال و فایل ( ویدیو ، PDF ،  سایر فایل ها   )

سفازش خدمات حضوری و غیر حضوری

دلیل اینکه قیمت طراحی سایت فروشگاهی کمی از طراحی سایت شرکتی اغلب است به خاطر تعداد قیمت سایت وردپرس صفحات اغلب و امکانات اکثریت است که طراحی سایت فروشگای دارد.

 

 

 

چه موقع طراحی سایت شرکتی را گزینش کنم ؟

تمامی سازمان ها و شرکت های خدمات محور دربرگیرنده ، صرافی های ، گردشگری های ، تجارت ، آموزشی ، دکوراسیون صنعتی و …  حتی اگر شماری از محصولاتشون قابل فروش است می توانند از سایت شرکتی استفاده کنند با توانایی سفارش محصول و پرداخت آنلاین ، در صورت احتیاج بعدها امکان تغییر از سایت شرکتی به سایت فروشگاهی میسر خواهد بود.

 

 

 

تفاوت قیمت طراحی سایت وردپرس یا خرج طراحی سایت اختصاصی در چیست ؟

یکی از متداول ترین سوالات کاربران در تصمیم گیری اولیه و اثناء  آغاز انتخاب پلن طراحی سایت این است که آیا وردپرس بهتر است یا برنامه نویسی اختصاصی! در این دسته به چهره چکیده و ساده ما شما را راهبری می نماییم که چه موقع از وردپرس بهره‌گیری کنید و چه موقع از برنامه نویسی اختصاصی …

 

توجه داشته باشید  که تمام سیستم های مدیریت محتوا ( CMS ) همانند  وردپرس ، پرستاشاپ ، مجنتو  و..  بر بنیاد برنامه نویسی php  تألیف شده اند که بسیار نیرومند و بروز است و تقریبا   90 درصد تارنما های جهان در حال آماده با زبان php  تألیف شده است و بیش از 60 درصد این وب سایت ها توسط سیستم مدیریت محتوای نیرومند وردپرس  مدیریت میشود . برای آشنایی بشتر با سیستم مدیریت محتوای وردپرس و مزایای وردپرس ، اینجا کلیک کنید . 

 

تمامی شرکت های طراحی سایت یک سیستم مدیریت درونمایه اختصاصی مانند وردرپس نوشته اند و کاربر می تواند بین سیستم مدیریت محتوای وردپرس و CMS اختصاصی توشن گرد را انتخاب نماید  ، اما کدام برای شما بهتر است ؟

 

اگر شما بخواهید بها طراحی سایت را کاهش دهید و بعدها برای توسعه وبسایتتان خرج های اقلیت داشته باشید ، مطمئنا کوشش می کنید که به جای اینکه  همگی امکانات ساده را از اول برنامه نویسی و طراحی کنید که این خود مایه افزایش تعرفه برنامه نویسی طراحی سایت شما از همان پیش درآمد خواهد شد، از امکانات از قبل برنامه نویسی شده و آماده بهره‌گیری می کنید که به مراتب هزینه طراحی تارنما اقلیت داشته و سسیستم مدیریت محتواهای معروفی همانند وردپرس سالهاست که بر روی میلیون ها سایت در سطح بین المللی و جهانی فعال هستند و از امتحان های امنیتی و کاربری مختلفی راز بلند خارج آمده اند.

 

 

 

چرا قیمت طراحی سایت وردپرس  کمتر از کد نویسی اختصاصی است ؟

بهره مندی از صدها ماژول رایگان برای استفاده در آینده

منابع آموزشی بسیار بسیار پارسی و انگلیسی به چهره رایگان

به راحتی خواهید توانست تارنما و یا فروشگاه خود را خودتان در آینده مدیریت کنید و در برگزیدن برنامه نویسان گوناگون پیمان دهید.

امنیت کاملا آزمایش شده و ماژول های امنیتی ارزان

سرعت آزمایش شده و ماژول های افزایش سرعت با بها مناسب

سادگی ارتقاء و حتی امکان نگارش امکانات اختصاصی به زبان php  در آن

 

 

چرا هزینه طراحی سایت اختصاصی بیشتر است ؟ 

اگر سایت شما برنامه نویسی اختصاصی داشته باشد.

اگر شما بخواهید امکانات خیلی ویژه در سایت داشته باشید و سایت شما فوق العاده پر بازدید باشد.

اگر بخواهید سایتتون خیلی سخیف باشد .

اگر می خواهید خیلی چیره دست کار کنید و بودجه شما نامحدود است و تنها کیفیت کار برای شما مهم است.

اگر برای شما مهم است که حتما به منابع کد ها دسترسی داشته باشید.

 

 

از قالب آماده استفاده کنم یا قالب کاملا اختصاصی خلاقانه ؟

  یگانه از فاکتور های بسیار کارایی گذار در قیمت نهایی طراحی سایت ،  طراحی نما و قالب سایت است که از به User Interface نیز یاد می شود،  اگر دقت کنید اولین چیزی که نظر شما را جلب می کند در همگی سایت هایی که در دنیای وب جستجو و تماشا می نمایید ، ظاهر سایت است و از روی ظاهر در مورد اون شرکت تصمیم می گیرید که این سایت یک شرکت حرفه ای است و یا سایت یک شخص که در خانه پیشه می کند . فلذا ظاهر سایت تاثیر بسزایی بعدها کسب شغل اینترنتی شما دارد . هرچه بودجه اکثریت برای طراحی سایت در عقیده بگیرید نما بهتر و نتیجه نهایی چیره دست تری توسط خواهید آورد  .

 

در لیست نرخ طراحی سایت توشن ، پکیجی به اسم طراحی سایت با گرافیک اختصاصی و خلاقانه  تماشا می کنید که هزینه نسبتا بالاتری نسبت به سایر پلن های ارائه شده دارد .  این خرج بالاتر به خاطر سررسید بیشتری که طراحی گرافیک اختصاصی و خلاقانه می طلبد تعیین شده است .  در این نوع طراحی گرافیک سایت شما کاملا خلاقانه و چیره دست خواهد بود و کابران شما با رویت سایت شما  متوجه می شوند که شرکت شما یک شرکت کبیر و چیره دست است.  البته باز هم باید پروا کنید که با پروا به بودجه باید این تصمیم را بگیرید شما می توانید در ابتدا با یک ظاهر اختصاصی شده آماده با خرج طراحی سایت ناچیز  ، طراحی سایت را استارت بزنید و در آینده و پس از رونق سوداگری خود توانید ظاهر سایت را تغییر دهید و چیره دست تر کنید.

 

 

 

قیمت پشتیبانی سالانه هزینه نگهداری طراحی سایت چگونه محاسبه می شود ؟

هزینه حمایت سالانه طراحی سایت در پکیج های توشن به چهره انتخابی هست و شما بعد از یکسال می توانید در صورت دربایستن این خرج را پرداخت کنید که به مدت یکسال  سایت شما پشتیبانی شود و از همگی خرابی ها و مشکلات احتمالی که به چهره غیر عمد توسط خویش شما ایجاد می شود جلوگیری کند و در صورت بیچارگی برطرف شود و در ضمن امنیت سایت شما بدست یکتا پشتیبانی حرفه ای توشن به چهره کامل نضمین خواهد شد. البته مفتوح هم ذکر می کنیم که این هزینه کاملا انتخابی هست و شما می توانید این خرج را پرداخت نکنید و در این صورت سایت شما از حالت پشتیبانی بیرون خواهد شد و مدیریت سایت و هاست بر عهده شما خواهد بود. در ضمن در چهره عدم پرداخت خرج آپدیت ها و به روز رسانی های جدید سایت نیز دیگر بر روی وب سایت شما اعمال نخواهد شد.

 

 

 

اگر امکانات اختصاصی بخواهم خرج طراحی سایت چقدر خواهد بود؟

در برخی از پروژه ها کارفرما احتیاج به پیاده سازی امکانات اختصاصی و متفاوت در پروژه را دارد که در امکانات پایه  قیمت طراحی سایت  لحاظ نشده است برای همین است که برای مثلا قیمت طراحی سایت شرکتی با امکانات پایه قید شده است که آغاز بها از  ایکس تومان خواهد بود ولی اگر شما بخواهید امکانات خاصی به سایت اضافه کنید مبنای آغاز قیمت برابر خواهد شد با: بها پکیج +  بها طراحی و برنامه نویسی امکانات اختصاصی

 

شما می توانید قیمت دقیق طراحی سایت پکیج انتخابی به همراه امکانات اختصاصی را با تماس با عدد های توشن و مشاوره رایگان با کارشناسان ما بدست آورید .