سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وزن مناسب بالکن شیشه ای

وزن شیشه بالکن

 

وزن این محصول یک عامل مهم در محاسبه بار وارده برسطح می‌باشد. بی گمان وزن بیشتر، ساختار بیشتری برای رویارویی و پشتیبانی از وزن برای آن برآورد می‌زند، ما می خواهیم در تقدیر ذیل به شما تعلیم بدیم که چگونه وزن کامل پکیج شیشه ایوان را حساب نمایید:

 

ابتدا مساحت بالکن خویش را به دست آورید (کافیست درازا را در پهنا ضرب کنید.)

مساحت به دست آمده رو در 45 کیلو گرم ضرب کنید.

اگر سقف مناسبی برای کنترل شیشه ها ندارید وزن قوطی را نیز حساب کنید.

مثال: اگر شما بالکنی به ابعاد 1.5*2.5 متر داشته باشید متراژ کار شما 3.75متر مربع می باشد و اگر هر متر چهارگوش این پکیج با سر بسر گرفتن آلومینیوم ها، چرخ ها، یراق آلات و شیشه ها 45 کیلوگرم در نظر بگیریم وزن کامل پکیج شیشه بالکن شما نزدیک 168 کیلوگرم می باشد.

 

آیا وزن شیشه بالکن عاملی تأثیرگذار در برگزیدن بالکن شیشه ای است؟

 

شیشه های موجود در این پکیج را از گونه شیشه های 8 میلی متر در نظر گرفتیم که بار کمتری داشته باشد، استفاده از این شیشه ها فواید زیادی دارد که به چند نمونه اشاره می کنیم:

 

شیشه های 8 میلی متر مقاومت زیاد بالایی نسبت به 6 میلی متر و پایداری تساوی با شیشه 10 میلی متر دارند.

وزن این شیشه ها در متر مربع 7 کیلوگرم از شیشه 10 میل کمتر می باشد.

به علت وزن کمتر فرسایش کمتری دارد و طول عمر چرخ ها و یراق آلات افزایش پیدا می کند.

باز و بسته شدن این شیشه ها بسیار روان و آسان می باشد.

در صورت ضربه ناگهانی و شکسته شدن خطرات اقلیت در پیش رو دارند.

 

 

آیا این نوشته را دوست داشتید؟

به کدام یک از کمپانی های اجرای شیشه بالکن اعتماد کنیم؟

امروزه با فراگیر شدن بستر اینترنت و بازار بزرگ آن کلاهبرداران سعی بر این دارند که از این فرصت بوجود آمده نهایت سو بهره‌گیری را ببرند، شما میتوانید به راحتی رسته کلاهبرداران را از کمپانی های کبیر متمایز کنید. نخست اینکه از محل پیشه کمپانی هایی که دوست دارین با آنها همکاری کنید بازدید نمایید. کمپانی های کلاهبرداری اکثرا محلی برای گردهمایی خود ندارند و در چهره داشتن محلی برای تجمع خود از افراد زیاد کمی بهره می برند. دوم این که حتما از شرکت های یاد شده پای بست، نامه، روزنامه رسمی، کد اقتصادی و برگه ارزش افزوده بخواهید و به راحتی می توانید صحیح و یا جعلی بودن آن را با یک سرچ ساده در اینترنت به دست آورید. اظهار نامه مالیاتی گرد از بهترین مواردی هست که می توانید از فروشنده دریافت کنید، اصولا شرکت های کلاهبرداری در هیج مرکز مالیاتی پرونده ندارند، شما می توانید با ورود با سایت ما، تمامی این موارد را رسیدگی نمایید، ما با سربلندی همگی این موارد را در کمر بستن شما خواهیم گذاشت.