سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت شرکت در شهریار

مراحل ثبت شرکت در شهرستان شهریار استان تهران:

 

انتخاب سوژه تکاپو کمپانی . شما و دوستان و یا اقوامی که خواهان ثبت کمپانی در شهریار هستید نخست قاعدتا باید بدانید به تعقیب چه موضوعی می خواهید کمپانی خود را ثبت کنید. ولی با این حال باید به نکوداشتن تحقیق کنید که موضوعات مرتبط با موضوع خود را مشخص کنید و بتوانید در قالب شرکت خود از ان موضوعات هم بهره‌گیری و با استخدام نفرات کارشناس در ان مقوله ها جستار تکاپو کمپانی را بسط و اشاعه دهید.

موضوع بعدی برگزیدن یک وکیل و یا موسسه حقوقی پیشه بلد و معتبر می باشد. ما به شما موسسه حقوقی ویونا را پیشنهاد می دهیم. سنه ها تخصص و تجربه و بهره مندی از برترین متخصصین و وکلای ایران باعث شده لغایت بیشترین درصد خوشنودی در بین مشتریان خود را داشته باشیم.

قالب کمپانی خویش را مشخص کنید. شما باید متناسب با بودجه و توانایی و شرکای خویش قالبی را گزینش کنید که برترین قالب برای تکاپو شما باشد. نگران نباشید کارآزمودگان ویونا این پیشه را برای شما انجام خواهند داد. کمپانی ها در انواع قالب می توانند به ثبت برسند: کمپانی های سهامی عام ، شرکت سهامی ویژه ، شرکت با مسئولیت محدود، کمپانی تضامنی، شرکت نسبی ، کمپانی درهم سهامی ، کمپانی درهم غیر سهامی ، کمپانی تعاونی و سرانجام بنیاد-نهاد-سازمان غیر تجاری 8 شخصیت حقوقی معتبری هستند که فقط موضوع، نوع شراکت، سرمایه و اعتبار اولیه شما بهترین قالب را انتخاب می کند.

مرحله بعدی اماده سازی مستندات لازم با مشاوره کارشناسان بنیاد-نهاد-سازمان حقوقی ویونا است. اظهارنامه، تقاضانامه، شرکتنامه، اساسنامه و ... از مستنداتی است که باید اماده شوند. شناخت قوانین حقوقی و مسائل جزئی و دلنازک ثبت کمپانی در این مرحله زیاد مهم است.

دریافت مجوز. بعضی از شرکت ها در هر قالبی که باشند و شما در هر شخصیتی که باشید دربایستن به پروانه دارند. مثلا برای تاسیس یک آژانس هواپیمایی باید حتما از سازمان هواپیمایی مملکت پروانه دریافت کنید، برای ثبت شرکت بیمه از سازمان بیمه مرکزی و برای ثبت بانک و موسسات اعتباری از بانک مرکزی باید پروانه نخست دریافت شود.

ثبت نام در سایت گردانیدن ثبت شرکت ها . به قصد تایید درخواست شما برای ثبت کمپانی نخست باید با مشاوره تخصصی ما در سایت گردانیدن ثبت کمپانی ها ثبت نام کنید. مدارک را بارگذاری و شماره ثبت را اخذ کنید. این مرحله به قصد بررسی شرایط لازم برای ثبت شرکت می باشد و در صورتیکه جستار ثبت شما تایید شود با شما برای مراجعه حضوری و تسلیم ریشه-بن-بیخ مدارک تماس گرفته می شود.

در مرحله ثبت نام در سایت باید در یک فرم 5 نام هم برای کمپانی خود انتخاب کنید که باید سه سیلابه باشد ، ویژه باشد، نمونه ان پیشتر ثبت نشده باشد، ایرانی باشد و حائز معنی و مفهوم ایرانی باشد و ... اگر هیچ کدام از اسم ها انتخاب نشد برای تعیین مجدد اسم به شما آگاهی رسانی خواهد شد.

پس از تایید همه مدارک و تقاضا باید ریشه-بن-بیخ مدارک به اداره ثبت کمپانی ها تحویل داده شود. در این مرحله هم بنیاد-نهاد-سازمان حقوقی ویونا به عنوان وکیل شما اقدام خواهد کرد. مدارک مساوی اصل می شود و کمپانی به ثبت خواهد رسید.

هزینه های لازم حق الثبت و حق الدرج و اگهی و ... را پرداخت کنید. در این مرحله باید کل خرج های ثبتی را پرداخت کنید . برای این پیشه باید از خود بانک ملی شعبه اداره ثبت کمپانی ها اقدام نمایید.

خلاصه کمپانی باید در روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار اگهی شود. بعد از اگهی ثبت شرکت در این دو روزنامه می تواند شرکت خویش را اماده تحویل بگیرید.

اما پیشه موسسه حقوقی ویونا هنوز تمام نشده است. برای اینکه فعالیت شما رسما اغاز شود باید در گردانیدن دارایی ثبت اسم کنید، پرونده مالیاتی ساختن بدهید، دفاتر پلمپ مالیاتی را برای درج جزئیات هزینه کمپانی خویش تحویل بگیرید و کد اقتصادی خود را اخذ کنید. کمپانی اماده حضور در میدان رقابتی سالم با شخصیت معتبر حقوقی است.

 

مدارک و مستندات باره بیچارگی برای ثبت شرکت در شهریار عبارتند از:

 

اظهارنامه شرکت

اساسنامه و یا شرکتنامه شرکت بسته به نوع قالب شرکت

یک نسخه تقاضانامه

فرم تعیین نام

صورتجلسه گردهمایی عمومی موسسین

صورتجلسه هیئت مدیره

وکالتنامه وکیل

گواهی سوء سابقه شرکا و مدیران و بازرسین شرکت

مدارک شناسایی مدیران ، موسسین و بازرسین

مجوز در چهره مجوزی بودن موضوع