سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت شخصی چیست ؟

امروزه با پدید آمدن شبکه های اجتماعی گوناگون و گسترش وبلاگ های شخصی تصور میشود که دربایستن به داشتن وب سایت های شخصی تفریق پیدا کرده است. گرچه شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها میتوانند برای کسان به عنوان یک شناسایی کننده آنلاین باشند، اما داشتن یک وب سایت شخصی تحت حوزه اینترنتی مختص فرد، برای کسانی که نیاز به سایت شخصی دارند، چندین برابر مفید تر میباشد.در شبکه های اجتماعی یا تارنگار ها ، گرافیک یا به صورت مقاوم و غیرقابل تغییر است یا از امکانات گرافیکی محدودی برای دگرگونی ها جزئی گرافیک میتوان بهره‌گیری کرد. مهمترین مسئله ای که در یک سایت شخصی حائز اهمیت است، قالب و گرافیک زیبا و جذاب سایت میباشد. گرافیک و قالب سایت شخصی باید با پروا به روحیات، تخصص ها و اهدافی باشد که فرد مطابق با آنها درخواست طراحی خود را داده است. شکل قالب میتواند مبتنی بر عکس فرد و یا گویه کاری وی باشد.

ویژگی های سایت شخصی :

در کامیابی طراحی سایت شخصی ویژگی های زیادی  مطرح است. سایت های طراحی شده با پروا به گونه مصرف و کاربردی که دارند و هدفی که برای آن طراحی شده اند ویژگی های ویژه خود را دارند. ما اینجا به تعدادی از آنها اشاره میکنیم :

ریسپانسیو بودن در طراحی سایت شخصی:

با گسترده و فراگیر شدن استفاده از تلفن های به اتفاق هوشمند و تبلت ها برای وب گردی و گشت وگذار در فضای مجازی، ریسپانسیو و بازتاب گرا بودن یکی از ملزومات سایت های امروزین میباشد. نزدیک 50 درصد از کاربران از موبایل و تبلت برای مشاهده سایت ها کاربرد میکنند و در صورتی که قالب سایت شما نمایش راستی در موبایل و تبلت نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست خواهید عدل .

طراحی سایت شخصی حرفه ای 

انعطاف پذیری در طراحی سایت شخصی:

سایت های شخصی باید به نحوی طراحی و پیاده سازی شوند که کاملاً با بیچارگی کاربر متناسب بوده و بسته به هدفی که برای آن طراحی شده اند پاسخگوی تمامی دربایستن های کاربر باشند.

مدیریت راحت سایت های شخصی:

یکی از خاصیت های مهمی که در طراحی سایت شخصی باید به آن ها توجه اخص ای شود سرنوشت مدیریت سایت های شخصی میباشد. این مدیریت باید زیاد ساده و در عین حال کاربردی نیز باشد. در سیستم های مدیریت محتوای حاضر عمدتاً این مسئله رعایت نشده و مدیر سایت با فضای مدیریتی وسیعی در تعامل است که از اکثر امکانات هرگز بهره‌گیری نخواهد کرد.

هزینه ی پایین تر طراحی سایت شخصی:

یکی از تفاوت هایی که طراحی سایت اختصاصی شخصی با سایر سایت های شرکتی، فروشگاهی و بازرگانی دارند بها و هزینه بسیار زیر آن ها است. سایت های شخصی در عین اکنون که هزینه بسیار پایینی دارند امکانات زیادی نیز در اختیار ما پیمان میدهند.

امکانات طراحی سایت شخصی :

طراحی سایت,طراحی سایت شخصی,طراحی سایت پزشکی,طراحی سایت دکتر,طراحی سایت دکترراستادر طراحی سایت شخصی میتوان از امکانات ذیل به نسبت بیچارگی و کاربرد سایت کاربرد کرد:

- اطلاعات تماس ( عدد ، آدرس ، نقشه ، آدرس ایمیل و . . .)

- آپلود سنتر سایت

- اخبار

- مقالات

- لینک دوستان

- رزومه و در ارتباط با ما

- rss feed

- شمردن سایت

- امکان درج کامنت برای بازدیدکنندگان

- گالری  تصاویر

- فرم تماس با ما

-مدیریت کاربران

-خبرنامه ایمیلی و پیامکی

-نظرسنجی