سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پریز WiFi Smart Plug ویمو با قابلیت کنترل از راه دور معرفی شد

شرکت ویمو (Wemo) که در زمینه‌ی تولید لوازم هوشمند کنترل خانه فعالیت می‌کند، در رویداد CES 2020 پریز سه‌زبانه‌ای با نام WiFi Smart Plug معرفی کرده که جایگزین محصول مشابه این شرکت با نام Wemo Mini plug است و حتی طراحی ساده‌تری دارد. ویمو که زیرمجموعه‌ای از شرکت Beklin محسوب می‌شود، محصول دیگری را با نام ویمو استیج (Wemo Stage) به نمایش گذاشت که سوییچ کنترل از راه دور است و به‌گونه‌ای طراحی شده که به‌راحتی می‌توان تنظیمات خانه‌ی هوشمند را با آن تغییر داد.

کلید WiFi Smart Plug برای هر کسی که تجهیزات خانه‌ی هوشمند Wemo خریداری می‌کند، آشنا است. این کلید کاملا مشابه با نسل قبلی به‌نام ویمو مینی بوده، اما مقداری کوچک‌تر است. WiFi Smart Plug درست همانند نسل پیشین، از دستیار صوتی الکسای آمازون، گوگل اسیستنت، اپلکیشن HomeKit اپل و اپلکیشن ویمو برای کنترل تجهیزاتی مانند تهویه‌ی هوا، فن‌ها‌، لامپ‌ها و موارد دیگری که به کلید یادشده متصل شده‌اند استفاده می‌کند.

Wemo Stage

 

با نگاهی منصفانه می‌توان گفت که نسل پیشین، ویمو مینی، به حد قابل‌قبولی کوچک بود، اما اگر کاربر بخواهد سایر پریزها را کنار گذاشته و با یک پریز جایگزین کند، باتوجه به اینکه ویمو WiFi Smart Plug را تنها اندکی بزرگ‌تر از پریز سه‌زبانه‌ی معمولی ساخته است، این محصول احتمالا مفید خواهد بود.

محصول دیگر این شرکت با نام ویمو استیج، یک کلید از راه دور برای کنترل تنظیمات خانه‌ی هوشمند است. ویمو استیج را می‌توان با اپلکیشن Home اپل یا اپلکیشن ویمو به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که تا 6 پیکربندی متفاوت برای تنظیمات را پشتیبانی کند. این تنظیمات به‌واسطه‌ی 3 کلید مستقر روی پنل کنترلی و با فشار دادن آنی یا نگه‌داشتن این کلیدها محقق می‌شود. پنل کنترلی از راه دور را می‌توان روی صفحه‌ی دیواری ویمو با نام ویمو یا صفحه‌ی دیواری دِکورا قرار داد تا از آن به‌عنوان کلید روشن‌و‌خاموش کردن چراغ‌ها بهره برد، یا به‌عنوان کنترل بی‌سیم استفاده کرد.



منبع: