سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای خوب طراحی کردن سایت چ کارهایی باید انجام داد؟

وب سایت مکانی است برای نمایش و عرضه مجموعه افکار - محصولات و خدمات شما به شکلی جهانی و قابلیت دسترسی شبانه روزی. وب سایت در واقع برای شما نقش یک رسانه نیرومند و یک آلت اطلاعاتی و ارتباطی نیرومند با توانایی های مختلف را ایفا می نماید که در دسترس بودن آن در تمام عالم آن را به برترین رسانه ساخته شده تاکنون مبدل ساخته است. شاید از خود بپرسید چرا لازم است که تارنما داشته باشیم؟!

 

شما با قرار دادن اطلاعات و خدمات مجموعه ی خویش برروی تارنما رسمی تان آغاز به ساکن نخستین و مهمترین قدم را به سوی افزایش اعتبار و برندینگ برداشته اید 

طراحی وب سایت فرصت رشد کسب و کار شما را فراهم می کند. تارنما شما نخستین انگار درباره کمپانی یا سازمان شما را در مشتریانتان برپایی می کند. ما معتقدیم که یک وب سایت با طراحی خوب پروا مخاطبان را به خود جلب می کند، که در نهایت به فروش اغلب منجر می شود.

هر کسب و کاری، چه کبیر و چه حقیر به سایت بیچارگی دارد الی محصول یا خدمات خویش را در اینترنت عرضه کند. طراحی سایت چیره دست در کرج و برندسازی نیرومند به شما این امکان را می دهد لغایت مشتریان اکثریت را از راه اینترنت بدست آورید.

بعنوان یکی از بهترین شرکتهای طراحی سایت در کرج، ما می دانیم که موفقیت سوداگری شما به کیفیت طراحی تارنما شما بستگی دارد.

 

 بدون داشتن یک وب سایت با ظاهری جذاب و برنامه نویسی مناسب و بر اساس سئو، اعتماد زیادی به کسب و کار شما برپایی نخواهد شد و بدون بازدیدکننده، وب سایت شما مشتریان جدیدی ایجاد نخواهد کرد.

 

 یک تارنما باید کاربرپسند باشد الی پیوستگی کاربر با وب سایت به حداکثر برسد.

 

بنابراین تفویض  طراحی سایت به افراد بی تجربه که خدمات ضعیفی به مشتریان ارائه می دهند را، فراموش کنید.

داشتن یک تارنما و طراحی یک سایت خوب، زیاد مهم است، اما کافی نیست.

 

بعد از اینکه سایت خویش را بدست یک شرکت طراحی سایت چیره دست برپایی کردید، نوبت به محتواگذاری و پشتیبانی سایت می رسد.

 

 برپایی محتوای بروز و حمایت فنی و محتوایی سایت یک تقسیم زیاد مهم و بایسته است.

طراحی سایت با توجه به نیازهای شما و بسته به نوع سایت، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت اختصاصی،طراحی سایت با وردپرس و ... می تواند خرج های متغیری داشته باشد.

 

این نکته زیاد اهمیت دارد که برای طراحی سایت یک بار هزینه می پردازید و اگر در اثناء گزینش شرکت طراح سایت، دقت کافی داشته باشید این هزینه برای شما تکرار نخواهد شد.

 

بهتر است شرکتی را برگزیدن کنید که علاوه بر کیفیت خدماتی که ارائه می دهد، خرج مناسبی را گرفتن کند.

 

چه بسا شرکتهایی که با هزینه ناچیز برای شما سایتی طراحی کنند، اما نتیجه آن برای شما سودمند نبوده و ناچار می شوید این هزینه ها را تکرار کنید.

همه چیز در حال گذار و تغییر و شفا است در این وسط فناوری طراحی سایت و وب نیز با سرعت بسیار در حال گذار است. اگر چنین نباشد بعد از گذشت چند سال، سنه فرآوری تارنما را با یک نگاه می نا تشخیص عدل که حس نکویی به مخاطب منتقل نخواهد کرد و برآیند اینکه این عدم انسجام موفقیت سایت ذیل سؤال خواهد رفت. در اینجاست که بهترین فرصت برای رقبا جهت ورود  و  تسخیر بهره شما از بازار آماده می شود.بنابراین مطمن شوید پروژه وب سایت شما به صورت اتوماتیک بروز رسانی می شود.

  طراحی سایت حرفه ای به نوع ایست که علاوه بر مخاطبان، موتورهای جستجو را نیز باره پروا پیمان دهد

موتورهای جستجو مشابه گوگل نمی توانند سایت را هماهنند یک بیننده ببینند و علاوه بر آن به جهت اینکه در هنگام جستجو نتایج ریزبین تری نشان دهند نیازمند اطلاعات اضافه تری نیز هستند که شدنی است برای مخاطب قابل مشاهده نباشد. به عنوان نمونه اگر وب سایت شما دارای بخشی همانند مقالات است گوگل نیاز دارد بداند تاریخ درج مقاله و یا ویرایش آن چه زمانی است. در حالت عادی این موارد را برای گوگل پرتو نمی دهیم ولی حالت درست این است که این موارد در موعد طراحی  و پیاده سازی بهره‌گیری شوند.اگر وب سایت شما محصولاتی پرتو می دهد  گوگل همنشین دارد بداند کدام فرآورده شما از دید مشتریان بهتر است  و آن را در نتایجش منعکس کند  اما  در حالت عادی  گوگل نمی تواند این موارد را تشخیص دهد  مگر اینکه مکانیزمی قرار داده شود تا گوگل از نتایج نظر سنجی مخاطبان سایت آگاه گردد.

 امروزه سایت کامیاب با شبکه های اجتماعی وابستگی تنگاتنگی دارد

یک سایت حرفه ای و موفق در شبکه های اجتماعی بسیار به اشتراک گذاشته می شود و در ضمن بسیاری از مخاطبان همنشین دارند رویداد های سایت مورد علاقه خویش را در شبکه های اجتماعی تعقیب کنند و یا وارون برخی مخاطبان برادر دارند ببینند در شبکه های اجتماعی  در مورد این وب سایت چه مطالبی است. یک مثال جهت بکار بگیری این مزیت نشان دیتا پست های شبکه های اجتماعی در وب سایت از راه  api شبکه اجتماعی مربوطه به چهره اتوماتیک است که در تارنما های خارجی زیاد مورد کاربرد قرار می گیرد و این مورد باید در طراحی تارنما لحاظ شود.در ایران اشتراک گذاری رویدادهای وب سایت در شبکه های اجتماعی می تواند کاربری و مفید باشد.

می بایست تجربه مخاطبان را تحلیل کند

مدتی بعد از تماشا سایت بدست مخاطبان آن و بازبینی بخش های گوناگون آن لازم است  موارد زیر رسیدگی و متناسب با آن ها تصمیماتی اتخاذ شود:

-    صفحات ورود چه صفحاتی هستند؟ آن ها را بیشتر باره توجه و بروز رسانی قرار دهیم

-    صفحاتی که کاربران پیش از بستن سایت در آن ها بوده اند چه صفحاتی هستند؟این صفحات حتما می بایست رسیدگی شوند چراکه ممکن است محتوای آن،عدم تکمیل آن و یا سایر اشکالات موجود در آن مایه برونرفت کاربران شده باشند.

-    اکثریت مخاطبان سایت از چه دستگاه هایی استفاده می کنند؟  شدنی است در کمپین تبلیغاتی خود بازنگری کنید.

-    اوج بازدیدها در چه ساعات و چه روزهایی هستند؟ شدنی است دربایستن باشد تغییراتی در موارد گوناگون اتمام دهید.

-    آمار بازدید و تأثیرات آن را در زمان شروع کمپین تبلیغاتی با موعد پیش از شروع آن بر روی نمودار نشان داده شود؟ نتیجه کمپین و تأثیرات آن را تحلیل کنید

 جهت کسب کامیابی نیازمند سرمایه گذاری، برنامه ریزی  و تحقیق و گسترش است

صرفا سفارش و طراحی سایت چیره دست  به خودی خود کافی نیست. متأسفانه در بسیاری از موارد در ایران می بینیم که  خرج ای هنگفت جهت طراحی سایت صرف می شود ولی به دلیل عدم آگاهی و یا مشخص نبودن مسیرحرکت این وب سایت حرفه ای نه فقط کامیاب نمی شود بلکه حتی در مواردی شروع به شغل نمی کند.سایت چیره دست نیازمند داشتن مسیری حرفه ای جهت جنبش و پیمودن مسیر نیز هست.باید وقت و نیروی کافی جهت مدیریت سایت و پیش برد اهداف آن  تعیین کرد.طراحی یک سایت چیره دست  تنها وسیله  شروع پیشه است و به تنهایی هیچ وقت موفقیتی به همراه نخواهد داشت.بنابراین نیروی کافی به اتفاق با داشتن تخصص مرتبط  در تمامی دسته های سایت  باید دیده شود.صرفا پرداخت هزینه طراحی وب سایت  چیره دست نباید به عنوان کل بودجه دسته اینترنتی و وب سایت شما باشد. بعد از آغاز به شغل سایت می بایست جهت غنی سازی درونمایه و آگاهی رسانی های آن سرمایه گذاری لازم و نیروی کارآزموده آن را بکار گیرید.حداقل یک تن آشنا به اینترنت و تولید درونمایه به صورت تمام وقت جهت مدیریت تارنما حتی در مورد تارنما هایی که بسیار ساده و بدون تعامل با مخاطب هستند نیاز است  نه جهت کد نویسی صرفا جهت مدیریت محتوا و قبل برد  اهداف سایت و مخاطبان آن و معرفی نیازهای آینده.

 

 

با رعایت این موارد به شما اطمینان می دهیم گام های لازم جهت موفقیت را برداشته اید.

اگر از مشترکین webone هستنید فقط  کافیست باره پسین را باره پروا قراردهید بقیه موارد مربوط به شرکت طراحی سایت شما است و کاملا رعایت شده اند.

 چرا باید در طراحی سایت خویش از یک کمپانی طراحی سایت چیره دست کمک بگیریم؟داشتن طراحی سایت خوب در کرج برای کسب و کارها در هر صنعتی بسیار مهم میباشد. همچنین این راستی وجود دارد که فقط داشتن یک وب سایت ساده کافی نیست. در برابر یک تارنما منحصر به فرد با کاربری راحت برای چشم وهمچشمی با رقیبان، مورد دربایستن است.

به این ترتیب کامیابی آنلاین شما پیوستگی زیادی به گونه وب سایتی که برای کسب و کارتان طراحی میشود دارد. به همین علت است که نحوه طراحی وب سایت شما بسیار اهمیت دارد. بنابرین وب سایت خویش را به شرکت چیره دست طراحی سایت طهران بسپارید.

وجود یک وب سایت به کسب و کار شما کمک میکند تا :

•    حائز هویت درفضای اینترنت باشد.

•    به عنوان نقطه اول تماس با کاربران یا مخاطبان مفصل تر باشد.

•    کمک میکند الی ایده ها و پیام های خود را منتشر نمایید.

•    به سوداگری اجازه میدهد لغایت به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کند و گسترده تر شود.

•    بازار ارشد و مفصل تری را فراهم میکند.

•    فرصت وابستگی با مخاطبان را فراهم می نماید.

•    امکان ارتباط دو طرفه بین کسب و کار و کاربرانش را فراهم میکند.

•    اشتراک گذاری ایده ها بین سوداگری و کاربرانش

•    امکان تبلیغات محصولات و خدمات کسب و کارها

•    مایه افزایش فروش و برگشت سرمایه میشود و جریان کسب درآمد را شفا میبخشد.

کاربران اینترنت و تارنما شما

آیا میدانید کاربران در اینترنت چگونه موضوعی را جستجو میکنند یا چگونه اطلاعات جمع آوری میکنند ؟ آن ها کلمات کلیدی خاصی را در موتورهای جستجو تایپ کرده و نتایج مرتبط با آن را گرفتن میکنند.

و بخت اینجاست که وب سایت شما میتواند در بین نتایجی باشد که توسط موتورهای جستجو نمایش دیتا میشود. و به این ترتیب است که کاربران در اینترنت سایت شما را پیدا میکنند و از سرویس ها یا خدمات شما کاربرد کرده یا محصولاتتان را خریداری می نمایند.

نکته ای که وجود دارد این است که کاربران در صورتی در تارنما شما می مانند که وب سایتتان پر محتوا و دارای طراحی خوبی باشد.

•    در صورتی که تارنما به حقیقت و کاربردی طراحی نشده باشد کاربران به سرعت متعلق به بیرون میروند.

•    اگر راهنمایی سایت مشکل داشته باشد و پیچیده باشد آن گاه کاربر در همان ثانیه های اول تارنما را ترک میکند.

•    در صورتی که کاربر نتواند به راحتی چیزی را که میخواهد در سایت پیدا کند از سایت خارج رفته و در سایت های سایر به دنبال ان میگردد.

طراحی سایت شما زیاد مهم است

کاملاً روشن است که طراحی سایت شما نقش مهمی در عملکرد کلی سایت دارد. عناصر طراحی هستند که به کاربران کمک میکنند الی اطلاعات باره عقیده خود را به راحتی پیدا کنند یا نه. عناصر طراحی تعیی میکنند که کاربر به سرعت از سایت شما خارج میشود یا در سایت مانده و به تعامل با محصول یا خدمات شما می پردازد.

طراحی خوب یعنی :

•    تارنما شما به راحتی قابل درک و ارشاد میباشد.

•    مخاطب شما به راحتی اطلاعاتی را که میخواهد در وب سایتتان پیدا میکند.

•    میزان فروش بهبود می یابد.