سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات ارائه شده در طراحی سایت ها

قصه از کجا شروع شد؟ طراحی وب سایت از جمله به روز ترین و پر کاربرد‌ترین موضوعات مربوط به کسب و کار آنلاین می‌باشد. امروزه هر کسب و کاری برای افزایش فروش و تعداد مشتریان کمینه به یک نشانی و وبسایت اینترنتی احتیاج دارد. فارغ از خرج طراحی وبسایت شرکتی یا فروشگاهی پروا به عوامل دیگری مشابه فرآوری محتوا، طراحی ظاهر سایت و رسیدگی سرعت و سئو سایت اهمیت زیادی در موفقیت یک وبسایت اینترنتی دارد. اگر شما جز آن بخش از طراحان وب سایتی هستید که انگار می‌کنند برای تبدیل شدن به یک طراح ماهر و یادگیری مهارت های جدید، خیلی دیر شده است یا از کارآفرینانی هستید که احتیاج به طراحی وبسایت برای سوداگری خود دارید لغایت انتهای این مطلب با ما به اتفاق باشید. طراحی وب سایت، یگانه از پر چالش ترین مراحل کسب کار اینترنتی می‌باشد که شدنی است سوالات زیادی را در ذهن بیننده نه چندان آشنا با فضای برنامه نویسی و اینترنت ایجاد کند. با ما به اتفاق شوید تا به شما سازو کار لازم برای آشنایی بیشتر با طراحی وب سایت و شیوه شغل آن، وضعیت استخدام طراح سایت مورد نظر ، ثبت سفارش، هزینه طراحی سایت و عوامل تعیین کننده آنها را به شما اثر دهیم.شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در کرج  زمانی حائز اهمیت است که بازدیدکننده‌ها برای اولین بار وارد سایت شما می‌شوند و نخستین چیزی که نظر آنها را به خویش جلب می‌کند رنگ‌بندی و طراحی تارنما شماست پس اهمیت ویژه‌ای طراحی سایت و رابط گرافیکی و کاربری سایت در جذب بازدیدکننده دارد تیم متخصص میزفا روش ویژه‌ای برای رسیدن به حداکثر رضایت مشتریان در این باره در عقیده گرفته و می‌کوشد تا طراحی سایت شما را به بهترین شکل شدنی و با مدنظر قرار دادن اصول سئو و بهینه سازی سایت ، جدیدترین استانداردها و اصول طراحی گرافیکی ، طراحی سایت به چهره بازتاب گرا (responsive) و در کمینه موعد و با کمترین خرج اتمام دهد.
افزایش رتبه در گوگل (سئو)
ارتقا رتبه سایت در واژه ها باره نظر
سئو ، بهینه سازی سایت و افزایش رتبه سایت در گوگل: تحقیقات اثر داده که 90 درصد از کاربران زمانیکه که یک واژه کلیدی را در گوگل جست و جو می‌کنند فقط به سایت هایی که در صفحات آغاز گوگل نمایش داده می‌شوند علاقه اثر میدهند پس برای بهتر دیده شدن باید سئو پسندیده داشت تا در رتبه های برتر موتورهای جست و جو پیمان گرفت بنابراین اگر قصد دارید سوداگری خویش را در فضای مجازی اشاعه دهید و از رقبای خود سبقت بگیرید ابتدا باید با سئو و بهینه سازی سایت به جایگاه مناسبی در موتورهای جست و جو دست یابید.
افزایش سرعت سایت
افزایش سرعت لود سایت
اولین گام سئو ، بهینه سازی درونی سایت می‌باشد و گرد از موارد بسیار مهم در بهینه سازی درونی و سئو سایت ، سرعت بارگذاری آن است، کمپانی گوگل چند سنه قبل اعلام کرد که سرعت بارگذاری سایت در نتایج جستجو کارایی خواهد گذاشت و از طرفی بر پایه آمارهای جهانی سایت‌هایی که بارگذاری صفحات آنها بالای 10 ثانیه‌ به طول می‌انجامد کاربران صفحات آنها را می‌بندند و این مایه افزایش نرخ دفع کاربری ( bounce rate ) می‌گردد که یک امتیاز منفی در سئو و بهینه سازی و سستی در طراحی سایت می‌باشد.
یک سایت برای کسب رتبه های برتر گوگل باید حائز ساختاری استاندارد و مورد علاقه ی موتورهای جستجو و در ضمن کاربران باشد بعد بدین منظور تیم میزفا با تخصص و تجربه ی خویش خدماتی را جهت بهینه افزایش سرعت لود سایت در راستای بهینه سازی درونی سایت به شما عزیزان ارائه می‌دهد بعد اگر می خواهید هم سرعت لود سایت خود را افزایش دهید و هم کاربران و موتورهای جستجو به راحتی در وب سایت شما وبگردی کنند می‌توانید با کمترین هزینه از خدمات بهینه سازی درونی تارنما و افزایش سرعت سایت سهم ببرید.
امنیت سایت
مهم ترین قسمت هر سایت
امروزه امنیت سایت در دنیای کسب و کار آنلاین از اهمیت بی اندازه بالایی برخوردار است جالب است که بدانید بسیاری از نفوذهای صورت گرفته به وب سایت ها به دلیل دشواری ها امنیتی وب سرورها یا ناتوانی امنیتی در سیستم مدیریت محتوای آن و یا طراحی سایت آنها است.
طراحی لوگو
طراحی لوگو حرفه ای و زیبا
این ایام دم به دم سایت ها و فروشگاه های اینترنتی جدیدی پا به عرصه کسب‌وکار آنلاین می گذارند و در بسیاری از موارد این کسب و کارها نیازمند یک لوگو (نشان) برای شناسایی خود به بازار و مشتریان هستند. پس می‌توان به راحتی نتیجه گرفت که لوگوی هر کسب و کار نشانه دهنده ی هویت و شخصیت آن کسب و کار خواهد بود.
چرا به طراحی وب سایت برای بازار اینترنتی خود احتیاج داریم؟
این نخستین سوالی است که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند که اصلا چه نیازی به وجود وب سایت و طراحی وب سایت است؟ پاسخ این سوال خیلی آسان تر از انگار من و شما است. وب سایت شما هسته اصلی تکاپو های بازاریابی آنلاین شما است. میکروفونی است برای بازگو کردن هرچیزی که در دنیای خدمات اینترنتی و سوداگری شما هستی دارد. کسب و کار شما ممکن است در تهران، کرج، کرمان، مشهد، اصفهان، کرمانشاه، شیراز، بندرعباس و یا شهرها و روستاهای بکر و دور افتاده مملکت عزیزمان پیمان داشته باشد. طراحی یک وبسایت چیره دست به شما امکان می دهد به بازار هدفی زیاد بزرگ ما فوق شهر و استان محل فعالیت فیزیکی خویش دسترسی داشته باشید.